انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی

اصطلاحات و مکالمات خیابانی بخش هفتم

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۲ ب.ظ



I can't thank you enough for all that you have done for me.
واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم واسه همه کارایی که برای من انجام دادی

I don't agree with what's happening. That's just my two cents.
مخالف این اتفاقم ، این عقیده ی منه

I will help you with whatever you need, just name it.
تو فقط لب تر کن ، هر کمکی که بخوای برات انجام میدم

No worries, I didn't need it after all.
مشکلی نیست!درکل بهش نیازی ندارم

Why so blue, is everything OK?
چرا ناراحتی ؟ همه چی خوبه؟

I have to go to the restroom. Nature calls.
باید برم دستشویی

You're in a bad mood today. What's eating you?
امروز دل و دماغ نداری ، خودتو اذیت نکن ( خودخوری نکن

Shame on you, you know not to eat so much candy before dinner.
خجالت آوره ، میدونی که نباید قبل شام زیاد شکلات بخوری.( خاک تو سرت

Hang in there. I am sure things will work out in the end.
صبور باش ، مطمئنم که آخرش همه چی درست میشه

I don't have any money so can I get an I owe you.
هیچی پول ندارم ، میشه ازت قرض بگیرم

He asked for my phone number and I told him to take a hike.
ازم شماره تلفنم رو خواست ، منم بهش گفتم برو گم شو
take a hike=Get out of here. "Go away.

I told them I had never done this before and they said it would be a piece of cake.
بهش گفتم که تاحالا این کارو انجام ندادم ، بهم گفتند که خیلی آسونه

Don't worry I'm on my way.
نگران نباش دارم میام

I didn't finish my report on time. I'm hosed.
نتونستم گزارشمو سروقت تموم کنم ، تو بد شرایطیم ( تو بد مخمصه ای هستم

I know you want to know what happened but it's a long story.
میدونم که میخوای بدونی جریان چیه ولی توضیحش خیلی سخته

نظرات (۱)

به وبلاگم سر بزنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه