انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


Learn English Words Free 2.1.23b اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای آموزش زبان از طریق دستگاه های اندرویدی است که توسط سایت شناخته شده LanguageCourse.Net منتشر شده است. با نصب این اپلیکیشن گوشی یا تبلت خود را به یک ابزار بسیار مناسب آموزشی تبدیل خواهید کرد که میتوانید در هر لحظه و هر مکان از طریق آن به زبان آموزی بپردازید.

این برنامه که از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند هزاران لغت و اصطلاح کاربردی روزمره را در دسته بندی های مختلف آماده کرده است که میتوانید با انتخاب هر یک از آنها دوره مربوطه را شروع کنید. نکته جالب اینکه در کنار استفاده از تصاویر کاربردی و معادل های زبان مادری (مثلا فارسی) تلفظ صوتی اصطلاحات و کلمات هم ارایه میشوند که در نوع خود بینظیر است. علاوه بر اینها سطوح مختلفی برای شروع کار وجود دارد، از مبتدی مطلق گرفته تا سطوح پیشرفته که بنا به سطح خود میتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

  • مجید دورانی

What is an idiom

۲۰
فروردين


An idiom is a combination of words that has a meaning that is different from the meanings of the individual words themselves. It can have a literal meaning in one situation and a different idiomatic meaning in another situation. It is a phrase which does not always follow the normal rules of meaning and grammar.

  • مجید دورانی


درس و تحصیل تنها دغدغه همه دانشجویان نیست. بعضی از دانشجویان ناچارند علاوه بر رفتن به دانشگاه، کار کنند یا مسئولیت اداره خانواده را به عهده بگیرند. اما کارشناسان نکاتی را پیشنهاد می کنند تا با استفاده از آنها بتوانیم از زمان مطالعه خود بیشترین استفاده را ببریم.

 

  • مجید دورانی


اغلب دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان آموزشی از مربیان و استادان خود بارها پرسش می‌‌کنند که چگونه مطالعه کنیم تا مطالب را بهتر در ذهن سازماندهی کنیم؟ صبح زود مطالعه کنیم یا شب هنگام؟ با صدای بلند مطالعه کنیم یا به آهستگی مطالب را مرور کنیم؟ پیشکسوتان فرهنگی نیز با توجه به تجربیات و روش های علمی شیوه هایی را توصیه می‌‌کنند.
مطلب زیر از کتاب زمینه روانشناسی “هیلگارد” تهیه شده که می‌‌تواند پاسخگوی برخی از پرسش های مربوط به شیوه های مطالعاتی باشد. با هم این مطلب را مرور می‌‌کنیم:

  • مجید دورانی


میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س)،

روز مادر

و روز زن 

بر تمامی مادران و زنان مبارک باد.

  • مجید دورانی

ابزار هدایت به بالای صفحه