انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی

۳۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


It serves you right. You were not nice to him.
حق با تو ، توهم باهاش خوب نبودی


We only have 7 more days until vacation! I can't wait!
فقط 7روز تا سفر مونده ، بیصبرانه منتظرم


Lighten up. We can go to the movies another day.
اخ جون ، میتونیم یه روز دیگه بریم سینما

  • مجید دورانی

Steve Jobs

۳۰
شهریور



Download

Watch and enjoy!!!
  • مجید دورانی

Tongue-Twisters

۲۹
شهریور


It is suggested that tongue-twisters should be used by the students to practise to make the pronunciation clear and perfect.

Do not memorize all the tongue twisters. That will only confuse you. Memorize one twister and try to repeat it at least twenty times non-stop.



Betty Botter bought some butter but she said my batter's bitter. If I buy some better butter it will make my batter better. So she bought some better butter and it made her batter better.
  • مجید دورانی


 

 
از این به بعد برای سهولت کار، امکان مشاهده و دانلود وجود دارد. شما در صورت علاقمندی علاوه بر مشاهده ویدئوها در همینجا، می توانید آنها را دانلود کرده و بعدها نیز مشاهد کنید.
  • مجید دورانی

 

 

در جریان مراسمی برای تقدیر از دانش آموزان ممتاز درسی و ورزشی و اخلاقی دبیرستان نمونه دولتی غدیر سلماس، گروه نمایش انجمن زبان انگلیسی، نمایشنامه «درسی از پیامبر اکرم(ص)» را به روی صحنه بردند که در این پست می توانید آن را ببینید. این نمایشنامه به زبان انگلیسی اجرا شد.

  • مجید دورانی


The grocery store is giving away free candy, no strings attached.
مغازه خواربارفروشی داره شکلات مجانی میده


I hope you sleep tight after an exhausting day.
امیدوارم بعد از یه روز سخت ، خوب بخوابی


I say it can't hurt to let him know how you feel.
من میگم بزار احساساتتو بفهمه ، ضرری نداره

  • مجید دورانی


اگر زبان انگلیسی دوست دارید و یا در حال آموزش آن هستید، برنامه‌ی English Idioms را از دست ندهید. اصطلاحات انگلیسی در صحبت روزمره بسیار پرکاربرد هستند و از این رو آشنایی با آنها یعنی توانایی بیشتر در برقراری ارتباط با افراد. هر چه بیشتر راجع به اصطلاحات آشنایی داشته باشیم گفتار ما به گفتار انگلیسی زبانان نزدیکتر خواهد شد.
  • مجید دورانی


در این پست مجموعه سوم از ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کرده ام. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
 
  • مجید دورانی


اگر زبان انگلیسی را دوست دارید و یا در حال آموزش آن هستید، برنامه‌ی Daily English Conversation را از دست ندهید. این برنامه شامل مکالمات روزمره‌ی زبان انگلیسی است که در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل گوش کردن هستند.
  • مجید دورانی


Since when have you been coming to this gym?
تاحالا به این باشگاه اومده بود؟

If you're not home before 8 o'clock you will be in trouble, got it?
اگه تا قبل 8 خونه نباشی به مشکل میخوری ، فهمیدی؟

You think she'll go on a date with you? You wish!
فکر میکنی اون باهات قرار میزاره؟ عمرا
 
  • مجید دورانی

بدون شرح!!!

۲۲
شهریور

 

Just watch this video. I promise you will love it.
  • مجید دورانی


در این پست مجموعه دوم از ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کرده ام. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
 
  • مجید دورانی


این اپلیکیشن شامل 200 عبارت پرکاربرد مکالمه انگلیسی برای موقعیت های مختلف می باشد که بهمراه ترجمه فارسی و مثال ارائه شده اند.


  • مجید دورانی



در این مجموعه از ویدئوها که در این پست و پستهای بعدی خواهد آمد، شاهد ویدئوهای کم حجم و با مدت کوتاه در رابطه با واژگان انگلیسی و آموزش تصویری آنها خواهید بود. امید است که مورد استفاده قرار گیرد. در این پست با لغاتی راجع به سبزیجات آشنا خواهید شد.
  • مجید دورانی


با دانلود این کتاب ورق زن، به راحتی به تمام صفحات کتاب همراه با فایلهای صوتی هر صفحه دسترسی پیدا خواهید کرد.

  • مجید دورانی


در این پست و چند پست آتی قصد دارم تا ترانه های ساده تر به زبان انگلیسی که حالت ویدئویی دارند و همراه با زیرنویس انگلیسی هستند، را برای دانلود فراهم کنم. با تماشای این فایلهای ویدئویی علاوه بر لذت بردن از ترانه های بسیار زیبای این مجموعه ها، می توانید انگلیسی را بهتر و بیشتر بیاموزید.
  • مجید دورانی



I can't thank you enough for all that you have done for me.
واقعا نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم واسه همه کارایی که برای من انجام دادی

I don't agree with what's happening. That's just my two cents.
مخالف این اتفاقم ، این عقیده ی منه

I will help you with whatever you need, just name it.
تو فقط لب تر کن ، هر کمکی که بخوای برات انجام میدم
  • مجید دورانی


در این مجموعه از ویدئوها که در این پست و پستهای بعدی خواهد آمد، شاهد ویدئوهای کم حجم و با مدت کوتاه در رابطه با واژگان انگلیسی و آموزش تصویری آنها خواهید بود. امید است که مورد استفاده قرار گیرد.
  • مجید دورانی

مهره مار حقیقی

۱۴
شهریور


To see the picture in real size, right click on it and choose View Image.
  • مجید دورانی


Philip Durkin, Principal etymologist at the Oxford English Dictionary, chooses five events that shaped the English Language.

  • مجید دورانی


نرم افزار آموزش زبان انگلیسی برای کودکان ( ریحانه ۱ ) تولید و اهدایی اتاق وب ایران است که با استفاده از این نرم افزار می توانید آموزش حروف ، اعداد ، کلمات ابتدایی و رنگ ها را به کودکان خود آغاز کنید.

  • مجید دورانی



Your mom said you stopped taking piano lessons. What gives?
مامانت گفت که دیگه کلاس پیانو نمیری ، چه اتفاقی افتاده ؟( چی شده ؟ مشکل چیه؟

You want a rematch because you were sick when you lost? Fair enough.
میخوای دوباره مسابقه بدی چونکه وقتی ببازی مریض میشی ، باهات وافقم

What's the matter? Cat got your tongue?
موضوع چیه ؟ گربه زبونتو خورده ؟ ( چرا حرف نمیزنی ، موش زبونتو خورده؟
  • مجید دورانی


نرم افزاری که در این پست برای دانلود آماده شده، حاوی بازیهای آموزشی بسیار جالب برای استفاده در کلاسهای زبان می باشد. توضیحات بازیها به طور کامل نشان می دهند که هر بازی مناسب چه موقعیتی است. توضیحات به زبان انگلیسی می باشد.
 
  • مجید دورانی


امروز قصد دارم محبوب ترین نرم افزار مترجم دنیا را به شما معرفی کنیم. حتما شما نام دیکشنری بابیلون را شنیده اید ! ولی به دلیل ارسال اطلاعات شخصی کاربران به مکانی نا معلوم اکثر کاربران از این دیکشنری متنفر شدند . و در ادارات دولتی استفاده از این نرم افزار غیر مجاز شد ...


دیکشنری لینگوس از جهات مختلفی بهتر از نرم افزار های دیگر است . اول از همه اینکه این نرم افزار رایگان است و نیازی به کرک و سریال ندارد در نتیجه خیال کاربران از ویروسی شدن سیستم شان راحت خواهد شد . محیط این نرم افزار بسیار زیبا است و از سرعت بسیار بالایی در پیدا کردن نتایج ترجمه برخوردار است . از طرفی برخورداری از گلاساری های متعدد برای زبان ها و تخصص ها مختلف باعث گشته که این نرم افزار هر فردی با هر زبانی و هر رشته ای به این نرم افزار روی آورد . از طرفی قابلیت هایی مثل ترجمه جملات ، ترجمه آنلاین ، خواندن تلفظ ها با صدای واقعی انسان ، داشتن گلاساری های دیکشنری های معروف مانند OXford و LongMan و ... باعث تکامل آن شده است .

  • مجید دورانی


فایلی که در این پست برای دانلود آماده شده، نکات مفیدی را راجع به چگونگی نگارش یک مقاله علمی آموزش می دهد. پس از دانلود و دیدن آن خواهید دید که در هنگام نگارش یک مقاله از چه نوع فونتی و با چه اندازه ای استفاده کنید. همچنین با فواصل موجود در متن آشنا خواهید شد.
  • مجید دورانی



در ادامه پستهای قبلی در مورد آهنگهای انگلیسی همراه با متن و ترجمه فارسی، در این پست، بخش ششم این اهنگها آماده دانلود می باشند.
  • مجید دورانی

English History

۰۷
شهریور


English is a widely distributed language originating in England.

English is currently the primary language of several countries.

It is extensively used as a second language and as an official language in many other countries.

English is the most widely taught and understood language in the world, and sometimes is described as a lingua franca.

Although Modern Standard Chinese has more mother-tongue speakers (approximately 700 million), English is unquestionably used by more people as a second or foreign language, putting the total number of English-speakers worldwide at well over one billion.
  • مجید دورانی


Who cares if they win or lose?
بردو باخت اونا اصلا مهم نیست

It's no big deal if we don't go tonight.
خیلی مهم نیست که امشب برم یا نه

I didn't know that you knew my uncle. What a small world.
چه شانسی ( چه تصادفی ) اصلا نمیدونستم که عمومو میشناختی
  • مجید دورانی

Fluency

۰۴
شهریور


We generally associate language with communication. However, the repercussions of having language skills, or lacking them, go way beyond communication. Our command over the language we communicate in everyday determines how confident we are about presenting ourselves. It even reflects in our body language and self esteem.

Being fluent in English is important, considering it is the universal language of business communication. For those looking to improve their skills, here are a few tips.
  • مجید دورانی


برای دانلود کتاب گویای زبان انگلیسی سال نهم روی لینکهای زیر کلیک کنید:

دانلود بخش اول



دانلود بخش دوم



  • مجید دورانی



I don't have much time, so let's grab a quick bite.
خیلی وقت ندارم ، پس سریع بریم یه چیزی بخوریم

I don't want to take it easy so stop telling me to take it easy.
نمیخوام ساده بگیرم ، انقدر بهم نگو ساده بگیر( سخت نگیر

If you don't know where the shuttle is, just go with the flow. Everyone is going in that direction.
اگر نمیدونی شاتل کجاست ، فقط دنبال بقیه برو همه میخوان اون سمتی برن
  • مجید دورانی


هدف از ایجاد چنین برنامه ‌اى تقویت تلفظ و درک مطلب در قالب لطیفه هایى به زبان انگلیسى مى باشد.لغات این برنامه ساده مى باشند و شاید فقط چند لغت مشکل وجود داشته باشد.در این برنامه نزدیک به 40 لطیفه انگلیسى با امکان پخش صوتى و قابلیت اشتراک گذارى وجود دارد.حجم برنامه بدلیل وجود همین فایلهاى صوتى کمى بالاست که امیدوارم از دانلود آن پشیمان نشوید و نهایت استفاده را ببرید.
  • مجید دورانی


بدون شک یکی از راه های مفید آموزش ویادگری و تقویت زبان انگلیسی گوش فرا دادن به آهنگ های انگلیسی است. با استفاده از گوش دادن به آهنگ های انگلیسی همزمان با آهنگ و موسیقی زبان شما نیز به طور ناخودآگاه تقویت می شود. در یکی از پستهای قبلی مجموعه ای از این آهنگها برای دانلود آماده شده بود و در این پست مجموعه ای دیگر با آهنگهای جدید برای دانلود و استفاده آماده گردیده است. همانطور که در پست قبلی نیز گفته شد، برای گرفتن نتیجه بهتر یک بار آهنگ را گوش داده سپس سعی کنید بعضی جملات و بخش ها را حدس بزنید سپس  به متن فایل که در قالب یک فایل PDF در کنار آهنگ قرار داده شده است رجوع کنید و آهنگ را از روی متن همراه با آهنگ زمزمه کنید .
 
  • مجید دورانی

ابزار هدایت به بالای صفحه