انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی



در این مطلب دیکشنری اصطلاحات کوچه بازاری یا همان Slang های انگلیسی را خدمت شما دوستداران زبان انگلیسی معرفی می نماییم. همانطور که مستحضرید، در زبان انگلیسی اصطلاحات شامل چند دسته می شوند که یکی از آنها Slang ها هستند که به شدت در جامعه انگلیسی زبان کاربرد دارند. دیکشنری فشرده اسلنگ ها که امروز به معرفی آن می پردازیم، حاوی عبارات کوچه بازاری رایج بین انگلیسی زبانان است. در ادامه مطلب بیشتر در مورد تعریف اسلنگ و اینکه چگونه ساخته می شود بحث می کنیم.

و اما اسلنگ چیست؟ اکثر شما زبان آموزان با معنای واژه‌ی "اسلنگ" آشنا هستید. واژه ها و عبارات اسلنگ در زبان رسمی و ادبی پذیرفته شده نیستند. اسلنگ به غیر رسمی ترین مشخّصه های زبان محاوره تعلّق دارد ، اغلب از زبان فرهنگی یک گروه اجتماعی – فرهنگی سرچشمه می گیرد. اسلنگ شامل کلمات جدید الاختراع، و کلمات معیّن با معانی غیر استاندارد متفاوت است. واژه های اسلنگ در گفتارهای روزانه و مکالمات با افراد خودمانی کاربرد دارد. این کلمات در بین جمعیّت کثیری کاربرد دارند و به وسیله اکثریت جمعیّت شناخته می شوند. واژه های اسلنگ و عبارات مصطلح، قسمت بزرگی از دامنه لغات اکتیو انگلیسی را تشکیل می دهند. به عنوان یک قاعده، این عبارات از لحاظ احساسی پررنگ هستند و برای قدرت دادن به گفتگوی کسی از آنها استفاده می شود.

اگر چه آنها به طور معمول در گفتگوی شفاهی غیر رسمی به کار می روند، ولیکن اغلب در جراید یافت می شوند و به‌طور مکرّر در برنامه های عامه پسند تلویزیونی و رادیویی نیز شنیده می شوند. از این‌ها که بگذریم، استفاده از واژه ها و عبارات اسلنگ برای کسانی که زبانی را به عنوان زبان دوّم خود می آموزند ریسک محسوب می شود. این عمدتاً بدین دلیل است که اکثر اصطلاحات اسلنگ معمولاً بار معنایی بدی دارند و ممکن است زشت و زننده باشند.

 



فرمت: PDF
حجم: 11 مگابایت
تعداد صفحات: 740 صفحه
نویسندگان: Tom Dalzell و Terry Victor
ناشر:
Routledge

نظرات (۱)

  • کارشناس پارت
  • مجید دورانی درود
    مطلب دیکشنری فشرده Slang های زبان انگلیسی Concise Dictionary of Slangs شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
    من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

    این آدرس سایت ماست:
    www.partchap.ir
    اینم شماره تماسمون:
    02188756411
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ابزار هدایت به بالای صفحه