انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی

چگونه انگلیسی را موثرتر بیاموزیم؟

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ



اگر در تلاشید تا انگلیسی یاد بگیرید باید به این واقعیت واقف باشید که ممکن است انجام این کار چندان هم ساده نباشد. انتخاب شما در این زمینه عالی است، چرا که زبان انگلیسی دومین زبان پر گویش جهان است. زبان انگلیسی به شما کمک می کند تا شغل تجاری خود را بسط داده و یا توسعه دهید، و همچنین اگر در حال برنامه ریزی برای مسافرت منظم به جاهای مختلف در چهارسوی جهان هستید، کمک حالتان خواهد بود.

اول از همه، می خواهیم مطمئن شویم که واقعا قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارید. بایستی به این خواسته کاملا متعهد باشید زیرا کلاس، کتاب یا هیچگونه ترفندی وجود ندارد که یادگیری شما را آسان‌تر سازد. ممکن است به این حقیقت پی برده باشید که هر اندازه اشتیاق و تمایل بیشتری داشته باشید، سریع‌تر خواهید توانست این زبان را درک کنید.

همچنین باید تصمیم بگیرید که چرا می خواهید انگلیسی یاد بگیرید. آیا می خواهید زندگی خودتان را بهبود بخشید یا آینده بچه هایتان را بهتر کنید، در صورتی که خودتان تلاش کنید، انگیزه نیز در این راه به شما کمک خیلی زیادی می کند.

علاوه بر این نیاز دارید تا همراه با انگیزه، تصمیم بگیرید به چه اهدافی خواهید رسید. این اهداف را در زمان های مختلف از طریق این فرایند بچینید تا چیزی برای تلاش کردن داشته باشید. اهدافتان می توانند این موارد باشد که آیا می خواهید به سادگی قادر به درک بهتر زبان باشید یا می‌خواهید توانایی صحبت کردن خود را بهبود ببخشید یا بهتر خواندن هدفتان باشد، چیدن اهداف واقعی در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

مسئله بسیار بسیار مهم دیگر که باید به خاطر داشته باشید این است که باید تا جائی‌که می توانید تمرین کنید. درست مانند هر چیز دیگری، هرچه بیشتر تمرین کنید مهارتهایتان افزایش یافته و بهبود خواهند یافت. کارتان را با نگارش ایمیل، نامه، خواندن متون انگلیسی و گوش دادن به رادیو یا تماشای برنامه های تلویزیون بدون زیرنویس آغاز کنید. چنانچه می دانید افراد پیرامونتان نیز قادر به تلکم به انگلیسی هستند، تا جائیکه برایتان  مقدور است با آنها به انگلیسی صحبت کنید.

به علاوه باید دامنه لغات خود را تا آنجا که ممکن است گسترش دهید. همزمان با اینکه زبان انگلیسی را فرا می گیرید، بر یک مبنای منظم خودتان را مورد آزمایش قرار داده و بسنجید تا ببینید در کجای فرایند قرار دارید. ابزارهای انلاین بسیاری وجود دارند که می توانید در این جهت از آنها استفاده کنید تا مطمئن شوید در مسیری که می خواهید، در حال پیشرفت و ترقی هستید. حل کردن پازل کلمات و انجام بازی های لغوی دو روش عالی برای افزایش دامنه لغات شما هستند. مطالعه هر روزه باید از اولویت های شما باشد. مهم نیست چقدر دیر فعالیت می کنید یا این‌که مسئولیت‌های دیگرتان چه می تواند باشد، باید برای مطالعه زمان بگذارید. این تنها راهی است که در به یاد سپاری آموخته هایتان کمکتان می کند.

به هر حال، بیش از هر چیز شاید بخواهید همزمان با آموزش زبان انگلیسی، این کار تا جای ممکن برایتان سرگرم کننده نیز باشد. بدین منظور بازی‌های آموزشی انگلیسی را انجام دهید حتی اگر بچه گانه به نظر برسند. همانطور که رو به جلو حرکت می کنید، از اینکه این بازی‌ها چقدر می توانند به شما کمک کنند شگفت زده خواهید شد. فقط به خاطر داشته باشید که تمام کارهای سختی که اکنون متحمل می شوید در سال‌های پیش رو کمک بسیاری به شما خواهند کرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه