انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

Learning English is fun

انگلیسی برای همه

این وبلاگ مکانی برای استفاده از مطالب، دانلودها، داستانها و ... در مسیر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی می باشد. امیدوارم با نظرات سازنده خود یاریگر بنده در این راه باشید.
اینجانب مجید دورانی، دبیر زبان انگلیسی، از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی هستم. هم اکنون در پست دبیر زبان انگلیسی دبیرستان نمونه دولتی ایلیا پاشاپور (دوره اول) و مدرس کانون دانش زبان سلماس مشغول به فعالیت می باشم.


امور اقتصادی | تدبیر اقتصاد
سرگرمی | پزشکی
آفاق | بیست تولز
دریافت کد ذکر ایام هفته برای وبلاگ
آیه قرآن تصادفی


Learn English Words Free 2.1.23b اپلیکیشنی بسیار مفید و کاربردی برای آموزش زبان از طریق دستگاه های اندرویدی است که توسط سایت شناخته شده LanguageCourse.Net منتشر شده است. با نصب این اپلیکیشن گوشی یا تبلت خود را به یک ابزار بسیار مناسب آموزشی تبدیل خواهید کرد که میتوانید در هر لحظه و هر مکان از طریق آن به زبان آموزی بپردازید.

این برنامه که از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند هزاران لغت و اصطلاح کاربردی روزمره را در دسته بندی های مختلف آماده کرده است که میتوانید با انتخاب هر یک از آنها دوره مربوطه را شروع کنید. نکته جالب اینکه در کنار استفاده از تصاویر کاربردی و معادل های زبان مادری (مثلا فارسی) تلفظ صوتی اصطلاحات و کلمات هم ارایه میشوند که در نوع خود بینظیر است. علاوه بر اینها سطوح مختلفی برای شروع کار وجود دارد، از مبتدی مطلق گرفته تا سطوح پیشرفته که بنا به سطح خود میتوانید از بین آنها انتخاب کنید.

چنانچه به آموزش زبان انگلیسی علاقه مندید و یا خود را برای آزمونهایی نظیر TOEFL و IELTS آماده میکنید، به شدت تاکید میکنیم که به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. کاربران عزیز توجه داشته باشند که دوره های آموزشی برنامه باید از طریق خود برنامه دانلود شوند که این امر براحتی برای کاربران ایرانی امکانپذیر است. پس از دانلود دوره ها میتوانید بصورت کاملا آفلاین از برنامه استفاده نمایید.



ویژگیهای برنامه Learn English Words Free:

آموزش بیش از 10000 لغت و اصطلاحات کاربردی

دسته بندی موضوعی دوره های آموزشی

استفاده از بهترین متدهای آموزشی

ارایه تلفظ صوتی کلمات و جمله ها با کیفیت بسیار بالا

سطح بندی مطالب ارایه شده

آماده سازی برای آزمونهای TOEFL و IELTS

و ...


از اینجا دانلود کنید
حجم: 11.7 مگابایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ابزار هدایت به بالای صفحه